Reward : Rocky Canyon

reward - rocky canyon

Eating ice cream may include activities that I rarely do. Especially dine in the restaurant and not taken home as I have ever done on a night when I was in Surabaya, some time ago. Precisely in Zangrandi.

That night, after enjoying Rujak Cingur, I and some colleagues went to Zangrandi that supposedly famous reaturant for serving ice cream. I think Zangrandi in Surabaya is like Ragusa in Jakarta. Unfortunately, as the citizens of Jakarta I have never tasted the delights of ice cream in Ragusa. Instead, I tasted ice cream in Zangrandi first.

After seeing a variety of ice creams on the menu, finally I choose Rocky Canyon. Chocolate ice cream with sprinkles tempting Oreo served over a bowl that can be eaten.

I consider, a bowl of Rocky Canyon is feasible as a reward for me after doing my work in the afternoon. Therefore, I think the photo of Rocky Canyon above is match with Weekly Photo Challenge this week’s theme, i.e. reward.

Do you want to see other photos with the theme “reward”, please visit dailypost.


See Another Weekly Photo Challenge :

27 respons untuk ‘Reward : Rocky Canyon

  1. Gara Februari 28, 2015 / 16:48

    Wihihi, what a nice and delicious reward!

  2. limaumanes Februari 28, 2015 / 21:28

    Komen ku nda nonggol toh.. hih kesel dah ama ni aplikasi wp haha. Ada yang rasa stowbery nda mas?

    • jampang Maret 1, 2015 / 05:33

      iya. ini masuk spam 😀

      kemungkinan ada kali yah…. menu pilihannya cukup banyak

  3. museliem Februari 28, 2015 / 22:01

    Mas, ada es krim enak di Pasar Santa… cobain deh….

    • jampang Maret 1, 2015 / 05:29

      sepertinya di lidah saya semua es krim itu rasanya enak 😀
      terima kasih infonya, mungkin bisa nyoba-nyoba suatu waktu kalau diminta sama istri 😀

  4. fenny Februari 28, 2015 / 23:02

    Hmmm … Yummy … Sprt nya enak …
    D ragusa kyknya ngga ada yg kyk gitu …

    • jampang Maret 1, 2015 / 05:30

      enak. buktinya saya habisin semuanya, termasuk mangkoknya 😀

      wah sering ke ragusa yah?

      • fenny Maret 2, 2015 / 11:18

        D ragusa ngga ada yg piringnya bs d makan, ada jg malah nyampah steroform …
        Ngga sering sih tp pernah 🙂

      • jampang Maret 2, 2015 / 11:42

        ooo…. mungkin masing-masing punya kreasi sendiri

  5. nengwie Maret 1, 2015 / 05:08

    es krim itu cocok ya dimakan musim apa saja… hhmmm lecker…

    • jampang Maret 1, 2015 / 05:32

      iya teh. malam itu juga habis gerimis saya menikmatinya 😀

      • nengwie Maret 4, 2015 / 03:10

        Winter juga sering makan es krim anak-anak teteh itu.. 🙂

      • jampang Maret 4, 2015 / 03:51

        ya kalau ada di depan mata, masa nggak dimakan, teh 😀

  6. zilko Maret 1, 2015 / 06:53

    Kalau nggak salah yang terkenal dari Zangrandi adalah es krim Tutti Frutti-nya 😀 .

    • jampang Maret 1, 2015 / 18:03

      iya. saya tahu belakangan. pas ngelihat menu tertariknya sama rocky canyon 😀

  7. alrisblog Maret 1, 2015 / 07:16

    Cakep eskrimnya. Kayaknya uuenak ya.

    • jampang Maret 1, 2015 / 18:05

      enak mas. buktinya saya habis 😀

    • jampang Maret 1, 2015 / 18:11

      bukan kayaknya lagi…. emang enak kok 😀

Tinggalkan jejak anda di sini....

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s